zaterdag 16 mei 2009

slotfeest project

Beste ouder(s),

Vrijdag was een zeer drukke, maar leuke dag.

's Morgens mochten de kinderen experimenteren met scheerschuim. Ze vonden het heel leuk om met hun handen in het schuim te zitten. Met een beetje verf er bij werd het een leuk maar smerig boeltje.
Als al het scheerschuim een kleurtje had gekregen, mochten ze er iets in tekenen. En daarvan werd een afdruk gemaakt.





's Namiddags was er een verrassingsfeest voor de koningin. De kinderen mochten hun geschenk aan de koningin geven en daarna mochten ze in de verschillende standjes werken.
Veel zal ik hier niet over schrijven, de foto's spreken boekdelen.

Ik wil de ouders die meewerkten aan het project nog eens van harte bedanken voor hun medewerking. Het was echt een succes.

Mijn stage is voorbij, ik wil jullie nog eens bedankten voor het vertrouwen dat u mij gaf als stagiair en bedankt voor de vele leuke reacties.

Ik heb van mijn stage genoten en vond het bovendien zeer leerrijk.

Ik zal de kinderen uit de peuterklas missen...


MVG
Juf Kimberly

Geen opmerkingen: